نمایش 1–12 از 18 نتیجه

تجهیزات فست فود

استفاده از تجهیزات فست فود در اصفهان و دیگر شهرها رو به افزایش است چرا که راه اندازی فست فود به خاطر تغییر سلایق افراد زیاد شده است پس به طبع استفاده از لوازم فست فود مورد نیاز به رو افزایش است. گروه صنعتی مجلسی یکی از بهترین شرکت ها در زمینه فروش تجهیزات فست فود در اصفهان ،  است که با بهترین برند ها همکاری داشته و با ارائه ی مشاوره رایگان بهترین دستگاه را متناسب با بودجه شما پیشنهاد میدهد.

خرید تجهیزات فست فود

اگر قصد راه اندازی فست فود موفق را دارید باید در مورد خرید لوازم فست فود در اصفهان تحقیق کنید ، همچنین بهتر است با در نظر گرفتن میزان بودجه لوازم مورد نیاز را با توجه به منو، خرید کنید در اینجا یک لیست جامع از تجهیزات فست فود برای شروع آورده ایم. اگر بودجه کافی برای خرید تجهیزات صنعتی فست فود را ندارید میتوانید در ابتدای کار از تجهیزات خانگی کمک بگیرید و بعد از کسب اندکی درآمد وسایل را توسعه دهید اما مشکلی که وجود دارید این است که برای تهیه ی غذا برای تعداد زیادی از مشتریان میتواند به دستگاه آسیب برساند و نهایتا هزینه ی بیشتری را برای شما به بار آورد.

همچنین شما میتوانید از تجهیزات فست فود دست دوم استفاده کنید ولی بهتر است به شما بگوییم خرید این وسایل به دلیل اینکه شما نحوه ی استفاده صاحب قبلی از دستگاه را نمیدانید و همچنین معمولا گارانتی و خدمات پس از فروش آن دیگر تمام شده و ممکن است بعد از مدت کمی از استفاده، شما دچار هزینه ی زیادی بدون داشتن گارانتی شوید.

لینک پیشنهادی : برای مشاهده تجهیزات رستوران در اصفهان کلیک کنید.

خرید تجهیزات فست فود در اصفهان

خرید انواع لوازم فست فود در اصفهان

لیست تجهیزات فست فود

  • تجهیزات لازم برای پخت پیتزا: فر پیتزا، میکسر، تاپینگ، خمیر پهن کن، ظرف پیتزا، هود، سانترفیوژ، فریزر، یخچال، سرخ کن سیب زمینی، سینک ظرفشویی، آبچکان، میز کار، کالباس بر، ترازو، خلال کن، جعبه فست فود، سیستم فروش، پرینتر و اعلام نوبت، برنامه، میز و صندلی، جعبه پیک، فر همبرگر و چرخ گوشت.
  • تجهیزات لازم برای پخت مرغ سوخاری: دستگاه کاتر مرغ، دستگاه مرینیتور، میز بردینگ، میز بردینگ (پودر زن)، دستگاه الک پودر کنتاکی، یخچال، دستگاه سرخ کن تحت فشار، چرخ گوشت، دستگاه سوخاری، دستگاه سرخ کن سیب زمینی، گرمخانه مرغ سوخاری، دستگاه تصفیه روغن، سبد سرخ کن، سینک آشپزخانه، اسکوپ استیل و پلاستیکی، دیسپلی دو سینی، دیسپلی سه سینی، دیسپلی چهار سینی، دستگاه تصفیه روغن، انبر استیل.
  • تجهیزات لازم برای تهیه ساندویچ: فر همبرگر زغالی، فر همبرگر روغنی، تاپینگ، میزکار، یخچال، فریزر، سرخ کن سیب زمینی، ترازو، سینک ظرفشویی، آبچکان، هود، سانترفیوژ، میکسر، جعبه فست فود، جعبه پیک، سیستم فروش، پرینتر، برنامه، اعلام نوبت، میز و صندلی.
  • تجهیزات لازم برای پخت: اجاق،اجاق زغالی برگر، اجاق سیب زمینی، سرخ کن،اجاق پاستا پز، اجاق بن ماری، کباب پز،فر پیتزا ،فر جوجه گردان،سالاماندر،گرمخانه مرغ سوخاری،ساندویچ میکر، کانوکشن،بخارپز،کانتر و بویلر، کابینت و چیلیک، میزکار و قفسه.
  • تجهیزات برودتی: یخچال، فریز  تاپینگ، یخساز، سردخانه.
  • میز و صندلی: میز، صندلی، کاور میز و صندلی شمامیتوانید نمونه های میز و صندلی فست فود در اصفهان را ببینید.

قیمت تجهیزات فست فود

باید بگوییم قیمت تجهیزات فست فود در اصفهان میتواند بر اساس برند ، سایز و متریال استفاده شده در آن متفاوت باشد از طرفی به خاطر نوسانات قیمت دلار قیمت این تجهیزات به خاطر قیمت ورق استیل وارداتی دستخوش نوسان میشود به همین خاطر بهتر است شما مشتریان عزیز برای دریافت قیمت تجهیزات فست فود با کارشناسان ما در مجموعه مجلسی در ارتباط باشید و لیست قیمت تجهیزات فست فود را از آن ها دریافت نمایید. به طور کلی قیمت تجهیزات فست فود دست دوم از قیمت لوازم فست فود گران تر است اما کیفیت را فدای قیمت نکنید بهتر است!

محتوای پیشنهادی : برای خرید تجهیزات کافی شاپ در اصفهان کلیک کنید.

تجهیزات فست فود ارزان

امروزه با توجه به افزایش قیمت تجهیزات فست فود ، افراد به دنبال تجهیزات فست فود ارزان هستند اما همانطور که میدانید هر ارزانی بی علت نیست ولی نه اینکه هر گرانی با حکمت باشد به طور معمول تجهیزات فست فود ارزان به دلیل مواد اولیه ی به کار رفته در آن است مثلا خرید میز کار ارزان به دلیل استفاده ی ورق نازک در آن است  ولی ممکن است گران بودن محصولات به علت رعایت نکردن حق و انصاف باشد به هر حال برای خرید تجهیزات فست فود کامل تحقیق کنید.

تجهیزات فست فود دست دوم

این نکته ی مهم را هنگام خرید تجهیزات فست فود در اصفهان در نظر داشته باشید که استفاده از تجهیزات بی کیفیت و یا دست دوم، ارزش غذایی محصولات شما را کم می‌کند و در طعم آنها اثر می‌گذارد. از طرفی در ظاهر آشپزخانه شما نیز تاثیر گذار خواهد بود. پس بهتر است به جای لوازم فست فود دست دوم روی خرید لوازم فست فود نو تمرکز کنید.

فروشگاه اینترنتی لوازم فست فود

اگر به تازگی یک فست فود تاسیس کرده اید و یا قصد چنین کاری را دارید و به دنبال فروشگاه اینترنتی لوازم فست فود هستید ، باید بگوییم گزینه ی خوبی را انتخاب کرده اید مجموعه ی ما در زمینه ی انواع تجهیزات فست فود و رستوران و کافی شاپ فعالیت دارد و شما میتوانید هر آنچه دقت کنید هر آنچه برای فست فود خود نیاز دارید از ما تهیه کنید و محصولات با کیفیت را با یک قیمت خوب تحویل بگیرید. اگر هم به دنبال مرکز فروش لوازم فست فود در تهران هستید اشکالی ندارد ما تجهیزات را میتوانید به هر جایی که شما بخواهید ارسال کنیم.

فروش اقساطی تجهیزات فست فود

درست است که مجموعه ما بیشتر به صورت نقدی کار میکند اما ما شما و شرایط شما را درک میکنیم ، اگر قصد خرید اقساطی تجهیزات فست فود را دارید، با ما تماس بگیرید و شرایط خود را بگویید ما سعی داریم بهترین حالت را به شما عرضه کنیم.

تجهیزات فست فود خارجی

تجهیزات فست فود در مجموعه ما اعم از تجهیزات فست فود خارجی یا ایرانی موجود است که شما میتوانید با توجه به نیاز خود و بودجه ی مد نظرتان میتوانید اقدام به خرید کنید.