نمایش 1–12 از 14 نتیجه

تجهیزات کافی شاپ

شما برای راه اندازی یک کافی شاپ ابتدا باید به تجهیزات کافی شاپ نیاز دارید. تجهیزات کافی شاپ در طرح ها و مدل های مختلفی در بازار وجود دارد که بهتر است بگوییم که کیفیت لوازم کافی شاپ در طعم خوراکی و در نهایت جلب رضایت مشتری تاثیر گذار است پس در خرید تجهیزات کافه به کیفیت آن دقت کنید شما میتوانید بر اساس بودجه بندی خود و یا منو در نظر گرفته برای کافه ، به خرید لوازم اساسی کافی شاپ بپردازید.

خرید تجهیزات کافی شاپ

همانطور که در بالا اشاره شد، تجهیزات کافی شاپ در موفقیت یک کافه نقش مهمی را ایفا می کنند. زمانی که محصولات کافه شما با کیفیت و خاص باشند، همیشه در ذهن مشتریان ماندگار می ماند و همیشه به کافه شما بازگردند. گروه صنعتی مجلسی با سابقه درخشان در زمینه ی خرید و فروش انواع تجهیزات کافی شاپی از برندهای مختلف، دارای کیفیت ، دوام و تنوع بالا، مطابق با استاندارد های بین المللی فعالیت دارد. آنچه ما را از رقیبان خود متمایز می کند، تنوع گسترده ی محصولات، قیمت های رقابتی و خدمات پس از فروش آن می باشد. شما میتوانید برای خرید تجهیزات کافی شاپ در اصفهان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

محصول پیشنهادی :» جهت مشاهده تجهیزات فست فود در اصفهان کلیک کنید.

تجهیزات کافی شاپ در اصفهان

خرید لوازم مورد نیاز برای کافی شاپ

 

قیمت تجهیزات کافی شاپ

قیمت تجهیزات کافی شاپ بر اساس نوع دستگاه و برند تولید کننده ، نوع سیستم فنی دستگاه (مجهیز بودن به تکنولوژی) و... مشخص میشود. پیشنهاد ما این است که در ابتدا کیفیت تجهیزات کافه را مد نظر قرار دهید و بعد از آن قیمت تجهیزات کافهرا بررسی کنید. چرا که کیفیت این تجهیزات در نتیجه ی نهایی تاثیر گذار است و میتواند در صورت نتیجه ی بد بودن منجر به ضرر مالی و زمانی به شما شود. پس کیفیت را فدای قیمت نکنید!

محصول پیشنهادی : برای مشاهده تجهیزات رستوران در اصفهان کلیک کنید.

لیست مهم ترین تجهیزات کافی شاپ

همانطور که گفتیم شما با توجه به منو ارائه داده شده برای مشتری میتوانید اقدام به خرید لوازم کافه کنید اما از مهم ترین تجهیزات کافی شاپ میتوان به : اسپرسو ساز (تک گروپ ، دو گروپ و سه گروپ) ، آسیاب قهوه ، تمپر قهوه ، شربت سرد کن ، وافل ساز ، آبمیوه گیری ، فر ، شیر داغ کن ، مخلوط کن صنعتی و... اشاره کرد. استفاده از دستگاه های خوب و با کیفیت سرعت کار شما را زیاد میکند و کیفیت نهایی محصول را نیز افزایش میدهد که این در جلب رضایت مشتری تاثیر گذار خواهد بود. در لیست زیر علاوه بر موارد مذکور به دیگر تجهیزات مهم برای کافه اشاره میکنیم درست است که لیست کامل تجهیزات کافی شاپ نیست اما مهم ترین آنهاست :

  • شو کیک ، یخچال
  • شیکر تک لیوان و سه لیوان
  • دستگاه های :  هات چاکلت ، پاستا پز ، کرپ ، عصاره گیر ، مخلوط کن ، توستر ، ماکروفر ، اسپرسو ساز
  • پارچ رنگی ویتامیکس
  • میکسر دستی ، ساندویچ میکر
  • دستگاه گل خامه
  • انواع ترولی
  • میز و صندلی

تجهیزات کافی شاپ در اصفهان

تجهیزات کافی شاپ دست دوم

خرید تجهیزات کافی شاپ دست دوم یکی از نظراتی هست که قطعا به فکر شما هم رسیده ولی بهتر است این نکته را به شما بگوییم : میزان کارکرد تجهیزات کافه دست دوم مشخص نیست و شما تا حدودی از تمیز بودن دستگاه میتوانید میزان کارکرد آن را متوجه شوید. و درست است که از نظر اقتصادی تجهیزات کافی شاپ دست دو مناسب تر است اما این مورد را هم در نظر بگیرید در صورتی که دستگاه نیاز بع تعمیر پیدا کرد هزینه ی تعمیر آن با شماست و دیگر ضمانت و گارانتی ندارد و ممکن است در ابتدا کار هزینه ی زیادی را متحمل شوید.

فروش تجهیزات کافی شاپ در اصفهان

اگر به دنبال عمده فروشی لوازم کافه هستید باید بگوییم تجهیزات کافی شاپی در انواع و اقسام مدل ها ، برند ها ، ابعاد و سایز ها را میتوانید در مجموعه گروه صنعتی مجلسی بیابید. ما در زمینه ی فروش لوازم کافه در اصفهان با بهترین برندها فعالیت داریم که این محصولات را گردآوری کرده ایم تا متناسب با نیاز و بودجه بندی شما محصول مورد نظر را تقدیم حضورتان گردانیم.

شرکتهای تجهیزات کافی شاپ

شرکتهای تجهیزات کافی شاپ در اصفهان نسبتا زیاد است اما این که کدام مجموعه تنوع جنس بالا و قیمت مناسب داشته باشد مهم است چرا که زمانی که تجهیزات کافی شاپ با تنوع جنس بالا وجود داشته باشد مشتری میتواند با توجه به نیاز محصول را انتخاب کند، از طرفی زمانی که مشتری میخواهید برای خرید تجهیزات کافی شاپ اقدام کند انصاف فروشنده برای قیمت تجهیزات کافی شاپی موثر است. همچنین فروشگاه اینترنتی تجهیزات کافی شاپ نیز فعالیت دارند که شما اگر با محصولات آشنا باشید خرید اینترنتی وسایل کافی شاپی کار آسانی خواهد بود ما در بالا به انواع محصولات اشاره کردیم شما میتوانید فقط با یک تماس محصول را انتخاب کنید و به ما بگویید و ما آن را برای شما ارسال میکنیم.